Faceți căutări pe acest blog

duminică, 21 august 2011

Mare, soare, palmieri si....unghii :)


Acest model est facut "la comanda" pentru sora mea care a vrut un adevart tablou pe unghii, daca mi-a reusit va rog sa-mi spuneti voi :)

Trebuie sa mentionez ca la acest model nu am folosit deloc oja, doar baza si top coat-ul, restul este numai acril

Intai am facut un degrade



Dupa care am inceput sa pictez, din pacate eram atat de prinsa in mijlocul actiunii incat am uitat sa mai fac poze, asadar produsl finit:








5 comentarii:

Beauty and Me spunea...

Sunt perfecte pentru mare! :D

Rodica spunea...

merci, sora mea este acum la mare si se bucura de soare si cred ca si de unghiutele facute de mine

Iulia spunea...

Foarte frumos :) Imi place mult :)

Lady Butterfly spunea...

Interesant!

Rodica spunea...

Va multumesc penyru aprecieri, sper ca data viitoare sa reusesc sa-l fac cu culori mai vii